Určite viete, že bez striktnej stravy sa k plochému brušku nedopracujete, preto bude tvoriť „gro" tohto článku, no v jeho závere nájdete super tipy na tréning brušných svalov. Poďme na to! 

1. Správny štart 

Ovsené vločky na raňajky popoženú spaľovanie tukov, sú ľahko stráviteľné vďaka ľahko rozpustnej vláknine, ktorá podporuje činnosť čriev, reguluje hladinu cholesterolu a cukru v krvi. Určite si nekupujte pripravené ovsené kaše či cereálie, do ktorých je pridaný rafinovaný cukor a ďalšie dochucovadlá. Zarobíte si nimi na celodenné mlsné chúťky. Čítajte zloženie.

Ovsené vločky na raňajky sú tá najlepšia voľba.Ovsené vločky na raňajky sú tá najlepšia voľba.
Ovsené vločky na raňajky sú tá najlepšia voľba.
Zdroj: Shutterstock

Najlepšie urobíte, ak si kúpite čisté ovsené vločky. Druhov je niekoľko. Na chvíľu ich namočte do vody spolu s chia semiačkami, pridajte čerstvé ovocie, kokosové lupienky, prípadne lyžičku kvalitného kakaa, zalejte ich mliekom alebo primiešajte grécky jogurt so zníženým obsahom tuku - aj pri ňom čítajte zloženie.    

Kedy a aké sacharidy si pokojne dopriať, ktoré nápoje spália tuky a čo vám pomôže proti nafukovaniu? ►►►