Mnohí problém s nadbytočným tukom na iných častiach tela nemajú, no na bruško sa aj im nalepí naozaj každý prehrešok. A dať ho dole je potom poriadna fuška. Poďme sa spolu pozrieť na to, čo by ste z jedálnička pri redukcii brušného tuku určite mali vyškrtnúť. S okamžitou platnosťou.

Tieto chyby robí každá žena pri chudnutí! Ktorá je tá vaša?

Biela múka a ryža

Biela múka by mala byť striktným zákazom, a to nielen v rámci pečiva, ale aj cestovín a bielej ryže. Vymeňte ich za quinou, hnedú ryžu a celozrnnú múku. Nenafúknu, zasýtia na dlhšiu dobu, a keďže vláknina podporí trávenie, na rozdiel od bielych výrobkov sa po ich skonzumovaní nebudete cítiť unavení. Naopak a pri výbere pečiva dajte prednosť špalde.  Biela múka by mala byť striktným zákazom, a to nielen v rámci pečiva, ale aj cestovín a bielej ryže. Vymeňte ich za quinou, hnedú ryžu a celozrnnú múku. Nenafúknu, zasýtia na dlhšiu dobu, a keďže vláknina podporí trávenie, na rozdiel od bielych výrobkov sa po ich skonzumovaní nebudete cítiť unavení. Naopak a pri výbere pečiva dajte prednosť špalde.
Biela múka by mala byť striktným zákazom, a to nielen v rámci pečiva, ale aj cestovín a bielej ryže. Vymeňte ich za quinou, hnedú ryžu a celozrnnú múku. Nenafúknu, zasýtia na dlhšiu dobu, a keďže vláknina podporí trávenie, na rozdiel od bielych výrobkov sa po ich skonzumovaní nebudete cítiť unavení. Naopak a pri výbere pečiva dajte prednosť špalde.
Zdroj: Shutterstock


Zdroj: Shutterstock

Biela múka by mala byť striktným zákazom, a to nielen v rámci pečiva, ale aj cestovín a bielej ryže. Vymeňte ich za quinou, hnedú ryžu a celozrnnú múku. Nenafúknu, zasýtia na dlhšiu dobu, a keďže vláknina podporí trávenie, na rozdiel od bielych výrobkov sa po ich skonzumovaní nebudete cítiť unavení. Naopak a pri výbere pečiva dajte prednosť špalde.   

Na čo si dať v jedálničku ešte pozor? ►►►