Pri dlhodobom sedení trpí chrbát, ale i ďalšie orgány. Okrem toho je známe, že pri sedavom štýle života človek veľmi ľahko priberie. Chýba vám pohyb a ak sa k tomu pripoja aj zlé stravovacie návyky, nemáte sa čo čudovať, že ručička na váhe ide smerom hore. Chceli by ste to zmeniť? Poradíme vám pár trikov, ktoré vám pomôžu udržať si svoju hmotnosť.

Recept na štíhlosť: Spravte na tanieri 6 ZDRAVÝCH zmien a kilá pôjdu dole

Raňajkujte

Raňajky by mali byť základom každého úspešného dňa. Správne vybrané potraviny vás zasýtia, a tak znížite riziko prejedania sa pred obedom niečim rýchlym a nezdravým. Nemáte ráno čas? Ponáhľate sa do práce a ste v strese? Aj to môže negatívne prispievať k nárastu vašej hmotnosti.

Raňajkujte

Raňajky by mali byť základom každého úspešného dňa. Správne vybrané potraviny vás zasýtia, a tak znížite riziko prejedania sa pred obedom niečim rýchlym a nezdravým. Nemáte ráno čas? Ponáhľate sa do práce a ste v strese? Aj to môže negatívne prispievať k nárastu vašej hmotnosti. Raňajkujte

Raňajky by mali byť základom každého úspešného dňa. Správne vybrané potraviny vás zasýtia, a tak znížite riziko prejedania sa pred obedom niečim rýchlym a nezdravým. Nemáte ráno čas? Ponáhľate sa do práce a ste v strese? Aj to môže negatívne prispievať k nárastu vašej hmotnosti.
Raňajkujte Raňajky by mali byť základom každého úspešného dňa. Správne vybrané potraviny vás zasýtia, a tak znížite riziko prejedania sa pred obedom niečim rýchlym a nezdravým. Nemáte ráno čas? Ponáhľate sa do práce a ste v strese? Aj to môže negatívne prispievať k nárastu vašej hmotnosti.
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Raňajkové menu proti migréne: TÝCHTO 5 potravín zatočí s bolesťou hlavy

Ak už si raňajky doprajte, dajte si tiež pozor na to, ako rýchlo jete. Snažte sa dopriať si svoje prvé jedlo dňa v pokoji. Nezabúdajte, že pri strese hrozí nekontrolovateľné prejedanie.

Ďalšie pravidlá ►►►