Stres môže byť príčinou chronickej svalovej únavy, bolesti hlavy, problémov s trávením a ďalších, ešte závažnejších problémov ako depresia a srdcovo-cievne choroby. Psychické uvoľnenie ale dokážu priniesť niektoré činnosti. Možno je niektorá z nich tá správna práve pre vás. Psychologička Emma Kennyová má niekoľko rád, ako sa skúsiť „odstresovať“.

Cvičte alebo sa trochu hýbte

Cvičte alebo sa trochu hýbte
Najprirodzenejší odbúravač napätia je cvičene, pretože stresové hormóny sú špecificky určené na zvýšenie energie v tele. Dokonca aj mierna fyzická aktivita môže pomôcť odplaviť tieto hormóny.Cvičte alebo sa trochu hýbte
Najprirodzenejší odbúravač napätia je cvičene, pretože stresové hormóny sú špecificky určené na zvýšenie energie v tele. Dokonca aj mierna fyzická aktivita môže pomôcť odplaviť tieto hormóny.
Cvičte alebo sa trochu hýbte Najprirodzenejší odbúravač napätia je cvičene, pretože stresové hormóny sú špecificky určené na zvýšenie energie v tele. Dokonca aj mierna fyzická aktivita môže pomôcť odplaviť tieto hormóny.
Zdroj: Shutterstock.com

Najprirodzenejší odbúravač napätia je cvičene, pretože stresové hormóny sú špecificky určené na zvýšenie energie v tele.Už aj mierna fyzická aktivita môže pomôcť odplaviť tieto hormóny.