Fukutsudzi vyvinul svoju metódu v snahe pomôcť pacientom, ktorí za ním chodili s problémami chrbtice a panvy. No ukázalo sa, že vzorní pacienti, ktorí metódu dodržiavali každý deň, stratili aj časť brušného tuku. Keďže okrem toho získali aj lepšie, vystreté držanie tela, výsledok bol ešte viditeľnejší. Takže, ako na to?

Správna pozícia v ľahu je však kľúčová.

Potrebujete väčší uterák respektíve osušku, ktorú zrolujete do valca širokého asi 40 cm a hrubého 10 cm. Ľahnete si na chrbát tak, že uterákový valec budete mať podložený pod bedrovou chrbticou. Ruky vytrite nad hlavu tak, že dlane smerujú dolu, sa dotýkajú dlážky, a ruky sa vzájomne dotýkajú malíčkami. Nohy vystrite tak, že päty budú od seba 20 až 25 cm a chodidlá sa budú skláňať k sebe. Medzi palcami môže ostať medzierka, alebo sa aj môžu dotýkať.

Denne si na uteráku poležte 5 minút

Poloha nie je úplne pohodlná a možno si na ňu budete trošku zvykať. Postupne by ste v nej ale mali vydržať denne po 5 minút. Výsledky si všimnete asi po mesiaci. Vďaka uteráku pod chrbtom a udržiavaniu vystretej polohy napínate brušné svaly, čo bráni ukladaniu tuku v oblasti brucha a dokonca ho po čase aj odbúrava. Podľa tých, čo toto cvičenie robia, ho ale nie je dobré prerušiť na dlhší čas, lebo dosiahnute výsledky sa začnú strácať.

Ako vyzerá japonská uteráková technika

Ak chcete preskočiť informácie na úvod a pozrieť sa rovno na polohu, kliknite si na 1:00 minútu videa.


Zdroj videa: youtube/ Demic Info Videos

Mohlo by vás zaujímať: