MENU
zdravy-zivot

FOTOtréning: Najlepší spaľovač tukov! Domáci HIIT vás dostane do formy

Vyskúšajte efektívne cvičenie na doma.

Súvisiace témy

Zdravý život

FOTOtréning: Najlepší spaľovač tukov! Domáci HIIT vás dostane do formy

Nestíhate cvičiť alebo neznášate beh? Dajte si intenzívne kardio pokojne aj vo vašej obývačke. Tabata cviky aktivujú svaly celého tela a prospejú aj cievam a srdcu.

Dajte si tento tréning dva-trikrát do týždňa a budete v kondičke plní endorfínov. Vhodný je aj na zahriatie pred začiatkom silového tréningu v troch sériách s desiatimi opakovaniami každého cviku (3 x 10).

No najlepšie urobíte, ak si každý cvik zacvičíte formou HIIT, teda intenzívneho intervalového tréningu. Spálite viac, ako klasickým tempom behu. 20 sekúnd naplno makajte, 10 sekúnd máte pauzu v troch opakovaniach (20 -10 - 20 - 10 - 20) po čom nasleduje minútová prestávka, kým sa pustíte do ďalšieho cviku. 

Tip: Stiahnite si v smartfóne aplikáciu, ktorá vám bude intervaly odpočítavať. Nemusíte sa tak sústrediť na počítanie alebo sa vyrušovať zapínaním časovača. Pípnutím vás upozorní, kedy je čas oddychovať a kedy cvičiť.  

Urobte si doma priestor, prichystajte uterák, fľašu s vodou a ideme na to ►►►

Pokračovať Ďalej (1/8)

Súvisiace články

Video

Poradňa zdravia

Zobraziť

Syn nevypije nič, čo je bez cukru. Kedy sa mu to odrazí na váhe?

Pravdou je, že už konzumácia pollitra sladených nápojov vedie k ďalším negatívnym dopadom na zdravie, lebo zvyšuje riziko vzniku cukrovky, zvýšenej hladine trigklyceridov v krvi a teda aj srdcovocievnych ochorení. U mladých ľudí, ktorí sú aktívni a športujú nemusí nutne konzumácia sladených nealkoholických nápojov viesť k nadváhe či obezite. Častokrát je ich pitie aj spoločensky podmienené, najmä v kolektívoch mladých ľudí, ktorí často obľubujú aj energetické nápoje. Skúste syna motivovať konzumovať skôr ochutené minerálky a samozrejme stále platí, čo doma nie je sa nezje a nevypije.

čítať viac

Môže byť dcérka v noci taká hladná?

Myslím, že to od nej chcete priskoro. Nepíšete, či spíte v jednej miestnosti alebo v jednej posteli, či dojčíte, alebo nie. Myslím si, že hladná určite nebude, vyžaduje si skôr vašu prítomnosť. Prvé tri roky života od nich nemôžete očakávať dokonalý spánkový režim. Rodičia sa však snažia, aby dieťa prespalo celú noc čím skôr, sú nervózni, keď sa im to nedarí a to všetko potom prenášajú na svoje deti. Spánku dieťatko nemusíte učiť. Pomôcť mu zaspať a zabezpečiť pokojný spánok ale môžete. Dieťa vyžaduje počas spánku blízkosť niektorého z rodičov. Odstráňte z jeho blízkosti zbytočné rušivé vplyvy, Vypnite televíziu, uberte na množstve podnetov, choďte viac do prírody. Dieťa sa pred spánkom potrebuje uvoľniť, zbaviť emócií. Vôbec nie je na škodu, ak si pred spánkom i poplače, avšak vo vašej prítomnosti, nie osamote. Nepohoda medzi matkou a otcom takisto na dieťa nepôsobí najlepšie. Veľmi dôležitá je pravidelnosť, teda chodiť spať v rovnakom čase. Ak nič nepomáha, zoberte dieťa k sebe do postele a spite spolu. Tak to funguje všade v prírode.

čítať viac
doktor

Opýtajte sa
odborníka

Poraďte sa s našimi
odborníkmi.

Položiť otázku

Opýtajte sa odborníka

Poraďte sa s našimi odborníkmi.

Položiť otázku
doktor

Diskusia