Ananás obsahuje jedinečné enzýmy, ktoré urýchľujú regeneráciu po cvičení, urýchľujú spaľovanie tukov a zabraňujú ich ukladaniu. Plátok čerstvého ananásu zjedzte 10 minút pred jedlom, na konzervovaný radšej zabudnite!

Ananás je bohatý na salicyláty, preto zmierňuje horúčku, bolesť kĺbov a svalov. Obsahuje tiež enzým, ktorý priaznivo vplýva na trávenie, predchádza tvorbe krvných zrazenín, brzdí rast rakovinových buniek a zrýchľuje hojenie rán.Ananás je bohatý na salicyláty, preto zmierňuje horúčku, bolesť kĺbov a svalov. Obsahuje tiež enzým, ktorý priaznivo vplýva na trávenie, predchádza tvorbe krvných zrazenín, brzdí rast rakovinových buniek a zrýchľuje hojenie rán.
Ananás je bohatý na salicyláty, preto zmierňuje horúčku, bolesť kĺbov a svalov. Obsahuje tiež enzým, ktorý priaznivo vplýva na trávenie, predchádza tvorbe krvných zrazenín, brzdí rast rakovinových buniek a zrýchľuje hojenie rán.
Zdroj: Shutterstock

Baklažán má v 100 gramoch len 63 kJ. Ak ho nevypražíte. Oleja dokáže nasať úctyhodne a jeho energetická hodnota sa vydriape takmer na 1 300 kJ! Predídete tomu, keď plátky baklažána na pol hodiny pred prípravou nasolíte, potom umyjete a osušíte. Soľ uzatvorí vstupné brány do dužiny. Olej nemá šancu.

 

Cícer v obsahu kvalitných bielkovín nahradí i mäso. Žltkastné guľôčky nadúvajú oveľa menej ako ostatné strukoviny, pomáhajú znižovať hladinu zlého cholesterolu, predchádzajú zápche a posilňujú nervovú sústavu.

Divina má v porovnaní s bravčovinou, hovädzinou a dokonca aj hydinou menej tuku, len asi 3 percentá. Vysoká zver, operenci i srstnáči sú športovci, a je to vidieť. Mäso z divých zvierat je ľahko stráviteľné a bohaté na železo, fosfor, draslík a vápnik. Sezóna sa práve začína.