Čo pečeň neznáša? Najviac to, čo radi jete a robíte. Uberte z nezdravej stravy a stresovania a pridajte pohyb. Je to jednoduchšie, ako to znie a pečeň má vyhraté. 

Pečeň trpí prvá. 3 veci, ktorými jej denne škodíte a neviete o tom

12 najhorších veci pre pečeň ►►►

Stolička

Najprv osem hodín v práci, potom v aute a až do noci na gauči pred televízorom alebo pri počítači. Podľa prieskumu denne cvičí menej než trinásť percent pacientov chorých na pečeň. Pritom už polhodina pohybu denne zníži riziko ochorenia pečene. Výťah vymeňte za schody, a to doma i v práci, vystúpte o zástavku skôr a doma každý deň aspoň pozametajte. Každý aktívny pohyb sa ráta!

Najprv osem hodín v práci, potom v aute a až do noci na gauči pred televízorom alebo pri počítači. Podľa prieskumu denne cvičí menej než trinásť percent pacientov chorých na pečeň. Pritom už polhodina pohybu denne zníži riziko ochorenia pečene.Najprv osem hodín v práci, potom v aute a až do noci na gauči pred televízorom alebo pri počítači. Podľa prieskumu denne cvičí menej než trinásť percent pacientov chorých na pečeň. Pritom už polhodina pohybu denne zníži riziko ochorenia pečene.
Najprv osem hodín v práci, potom v aute a až do noci na gauči pred televízorom alebo pri počítači. Podľa prieskumu denne cvičí menej než trinásť percent pacientov chorých na pečeň. Pritom už polhodina pohybu denne zníži riziko ochorenia pečene.
Zdroj: Shutterstock.com

Choroba zo sedenia: Reálna diagnóza! No čo ak musíte a na pohyb nie je čas?