MENU
rodina-a-tehotenstvo

8 pilierov šťastného vzťahu. Ak nerobíte päťku, nie ste úplne poctiví

V šťastnom vzťahu musí byť priestor aj na menej šťastné situácie.
Zdroj: Shutterstock
Rodina a tehotenstvo

8 pilierov šťastného vzťahu. Ak nerobíte päťku, nie ste úplne poctiví

K zdravému vzťahu aj na prvý pohľad nekomfortné situácie. Kvalitný a dlhoročný vzťah si treba poctivo vydrieť.

Fungujúci vzťah nie je otázkou náhody, treba na ňom veľa a tvrdo pracovať. Naozaj šťastné páry dodržiavajú týchto osem dôležitých pravidiel. Nový čas pre ženy ponúka návod, čomu sa vyhnúť a na čo sa zamerať, ak túžite po šťastnom a stabilnom vzťahu. Toto robia šťastné dvojice:

1. Neporovnávajú sa

Ak ste vo vzťahu šťastní, nemáte potrebu mučiť sa tým, čo nemáte.Ak ste vo vzťahu šťastní, nemáte potrebu mučiť sa tým, čo nemáte.
Ak ste vo vzťahu šťastní, nemáte potrebu mučiť sa tým, čo nemáte.
Zdroj: Shutterstock

Neporovnávajú sa s inými pármi, sústreďujú sa len na seba a svoj život.

Pokračovať Ďalej (1/8)

Súvisiace články

Video

Poradňa zdravia

Zobraziť

Dá sa zelený zákal operovať? Alebo existuje iná liečba?

Zelený zákal, glaukóm, je zákerné očné ochorenie, ktorého nástup človek necíti, nič ho nebolí. Postihuje však zrakový nerv a v prípade zanedbania preventívnych prehliadok a včasnej diagnostiky môže skončiť slepotou. Vyliečiť zelený zákal nie je úplne možné, no progres ochorenia sa dá vhodne nastavenou liečbou výrazne spomaliť. Liečba je konzervatívna formou kvapiek, no ak je táto forma nepostačujúca, je možné podstúpiť aj operačný zákrok. Avšak je potrebné uvedomiť si, že ani ten nevylieči poškodený zrakový nerv.

čítať viac

Potrebujem povzbudiť pamäť. Aké doplnky a strava je na to dobrá?

Na posilnenie pamäti sú okrem ginka vhodné omega-3 nenasýtené mastné kyseliny. V mozgových bunkách podporujú neuroplasticitu, prenos nervových vzruchov a zvyšujú kognitívne funkcie – pamäť, koncentráciu a schopnosť učiť sa. V klinických štúdiách bol zaznamenaný aj ich benefit pri liečbe demencie a Alzheimerovej choroby. Omega-3 nenasýtené kyseliny si človek nevie vytvoriť sám a preto ich musí prijímať z potravy. Bohaté na ne sú ryby, orechy, ľanové, konopné, chia semienka a rastlinné oleje. Na podporu funkcie mozgu môžete siahnuť aj po liekoch s účinnou látkou piracetam. Toto liečivo podporuje funkciu mozgových buniek a zvyšuje kognitívne funkcie. Na dosiahnutie maximálneho efektu je vhodné užívanie týchto doplnkov dlhodobo, tri a viac mesiacov.

Zdroj: Dr.Max
čítať viac
doktor

Opýtajte sa
odborníka

Poraďte sa s našimi
odborníkmi.

Položiť otázku

Opýtajte sa odborníka

Poraďte sa s našimi odborníkmi.

Položiť otázku
doktor